Τετάρτη 17 Μαρτίου 2010

Ακούσατε ακούσατε!!!


Τη Δευτέρα 22 Μαρτίου στις 20.00
συνελευσιαζόμαστε στην πλατεία της Νέας Σμύρνης!
Ελπίζουμε να φυσάει ούριος άνεμος για να μην το δαγκώσουμε!

Γιατί συνελευσιαζόμαστε?

Για να γνωριστούμε!

Για να πούμε δυο κουβέντες!

Για να πούμε τα περί ανοιξιάτικης πορείας!

Για να βρούμε κι άλλους τρόπους "πίεσης" απέναντι στους δήμους!

Για να οργανώσουμε ποδηλατοβόλτες!

Για να μας δει ξανά κόσμος και να καταλάβουν
πως δεν είμαστε ζουλού απ' αλλού φερμένοι!

Για να πιούμε μια μπύρα!

Για να φάμε ένα πατατάκι βρε αδελφέ ποδηλάτη!

Φέρτε το κάτητί (ή κάτιτί δεν ξέρω) σας!
Μην έρθετε με άδεια χέρια! Ντροπή!

Αφήστε ένα σχόλιο εδώ!
Να υπολογίσουμε πόσοι θα μαζευτούμε!
Για να φτάσουν οι μπύρες μωρέ!!!

to bike us better... blink

9 σχόλια:

Angus είπε...

tha ferw kampsoes mpires
kante ta koumanta sas omws me to fai!
SALUTE YOU!
Angus speaking

Lunch Street Party είπε...

Θα είμαστε εκεί!!!

be-bop-a-bike είπε...

Λέω να έρθω κι εγώ. Για να ξαναδώ μαζεμένα ποδήλατα στην πλατεία. Μου λείψατε!!!!

Ανώνυμος είπε...

Μέσα και εγώ παιδιά! Άλλα όχι τόσο για τη συνέλευση ποδηλάτων, ποιός νοιάζεται γι'αυτά... ;)
Μπύραμπύραμπύραμπύραμπύρα!!!

Aug

be-bop-a-bike είπε...

Θα είναι και ο Άρης
Έστειλε mail στο group

k είπε...

ΜΕΣΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!

oberon είπε...

πιθανότατα θα έρθω και 'γω. Με τα πατατάκια μου. Μου έχετε ήδη λείψει !

Ανώνυμος είπε...

mmm ta katafera i think!
twra eimai blogger?!!
ha!
Eyharistoyme gia to snack!!!
Kai eis alla me ygeia(podhlatovoltes,podhlatoporeies kai PODHLATODROMOYS!!!)
;0))

k είπε...

εύγε παιδί μου! ΕΥΓΕ!!!
Βάρα μια προσοχή και αναφέρσου!!!!

είσαι ο και λέγεσαι!!!!

την επόμενη φορά θα ανοίξω φύλλο για τυρόπιτα! :P

καλημέραααα!!
:)